Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Technology and Society
Hrbek, Jan ; Neuwirthová, Ludmila (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on problems related with the most sophisticated IT technologies such as the Internet, smartphones, the Internet portal YouTube and defines terms such as YouTuber, streamer and streaming. It also deals with the way how these technologies influence people and our society. In the thesis, both positive and negative aspects of these technologies are described.
"Too cool to pretend to care"
Vinklárková, Tereza ; Remešová, Anna (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž hlavní platformou pro vyjádření se staly sociální sítě, a nutí nás k reflexi mnohosti informací, kterými jsme denně obklopováni, a nutnosti jejich selekce. Zviditelňuje také fenomén popírání existence klimatické změny skrze předkládané absurdní argumenty a fenomén geoinženýringu, cílené lidské intervence do přírodních procesů především za účelem trvalého či alespoň dočasného ochlazení planety.
Příčiny atraktivity videí na platformě YouTube mezi teenagery
Havlík, Jakub ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Supa, Markéta (oponent)
Diplomová práce mapuje příčiny atraktivity audiovizuálního obsahu generovaného youtubery pro dospívající publikum. Tyto příčiny jsou prozkoumány v kvalitativní analýze na základě focus groups. Rozhovory jsou věnovány motivacím dospívajících ke sledování videí, intenzitě, místnímu kontextu sledování, specifikům, která mladí lidé považují u takového audiovizuálního obsahu za důležitá a diferencím oproti obsahu tradičních médií. Vedle analýzy publika se tato diplomová práce věnuje i kvalitativní obsahové analýze videí českých youtuberů. Mapuje specifika videí, která jsou charakteristická pro platformu YouTube. V diplomové práci jsou analyzovány formální audiovizuální výrazové prostředky, jako kamerové techniky, barevnost, scénografie, grafika, postprodukční úpravy či audio složka díla. Analýza se věnuje i obsahové stránce videí ve formě vystupování a vyjadřování protagonistů a hodnotě předávaných informací. I výzkum audiovizuálních obsahů je zasazen do příslušného teoretického rámce.
Cestovatelská publicistika v éře nových médií a multimediálních platforem
Strasmajer, Matěj ; Géla, František (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou obsahu obecně a konkrétně formou obsahu cestovatelského. Zabývá se šířením tohoto obsahu skrze sociální média a charakteristiku hlavních sociálních médií, zejména platformě Youtube. Zabývá se vlogem a jeho tvůrci, v praktické části kvalitativního a kvantitativního výzkumu zkoumá vlog ze dvou úhlů směrů. Věnuje se influencerům na sociálních sítích a jejích rozdílu a společném s tvůrci obsahu. V první praktické části zkoumá vlog na příkladu Caseyho Neistata a jeho kanálu. V druhé zkoumá vlog skrze tvůrce cestovatelského obsahu, kteří působili v čínském městě Wuhan při vypuknutí epidemie Covid.
Šíření tzv. fake news o stěžejních událostech roku 2020 mezi YouTubery a Twich streamery
Gobyová, Kateřina ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Tato práce porovnává obsah vysílání vybraných YouTuberů a Twitch streamerů týkající se hlavních událostí roku 2020 s tím, jakým způsobem o stejných tématech veřejnost informují tradiční mediální organizace jako televize, tisk či internetové zpravodajské servery. Zabývá se také možným ovlivňováním názorů zejména mladých diváků, kteří pro většinu YouTuberů a Twitch streamerů představují cílové publikum. Na základě srovnání pokrytí vybraných událostí se práce rovněž pokouší o zhodnocení, zda se v krizových situacích dají přední čeští YouTubeři a Twitch streameři považovat za relevantní zdroje informací či nikoliv.
"Too cool to pretend to care"
Vinklárková, Tereza ; Remešová, Anna (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž hlavní platformou pro vyjádření se staly sociální sítě, a nutí nás k reflexi mnohosti informací, kterými jsme denně obklopováni, a nutnosti jejich selekce. Zviditelňuje také fenomén popírání existence klimatické změny skrze předkládané absurdní argumenty a fenomén geoinženýringu, cílené lidské intervence do přírodních procesů především za účelem trvalého či alespoň dočasného ochlazení planety.
Vliv českých a slovenských "YouTuberů" na nákupní chování mladé generace
Kadlecová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem českých a slovenských YouTuberů na mladou generaci do 26 let a její nákupní chování. Cílem práce je zjistit, jestli mladí lidé YouTubery sledují a jestli se cítí ovlivněni reklamou v jejich videích. Práce je rozdělena do dvou částí. První část charakterizuje nákupní chování spotřebitelů, faktory, které jej ovlivňují a specifika mladé generace. Druhá část je zaměřená na YouTube: popisuje reklamu na YouTube, vymezuje pojmy související s tématem práce a zabývá se také vlastním výzkumem provedeným formou internetového dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.